Uiteenlopende mogelijkheden voor teambuilding tijdens een bedrijfsuitje

Veel mensen vinden het moeilijk om een leuk bedrijfsuitje te organiseren. Dat hoeft het echter niet te zijn. Een echt goed bedrijfsuitje bevat verschillende aspecten. Zo is een van deze belangrijke aspecten de teambuilding. Een bedrijfsuitje is natuurlijk leuk, om ook na het werk iets met de collega’s te doen. Je leert elkaar beter kennen en dat is uiteindelijk goed voor de samenwerking. Daarnaast is het slim om voor een activiteit te kiezen die de collega’s “dwingt” om samen te werken. Als ze niet goed samenwerken, kan de opdracht ook niet worden volbracht. Dit gebeurt natuurlijk tijdens een leuke en spannende activiteit, waarbij de deelnemers vooral fanatiek bezig zijn met het spel, terwijl ze onbewust bezig zijn met teambuilding.

 

Een bedrijfsuitje waarbij realiteit en fictie door elkaar heen lopen

Wat gebeurt er? Wie zei dat? Spanning, teambuilding, gezelligheid… Dat is waar het om draait in een echt spannend bedrijfsuitje. En al deze aspecten vindt u terug in het bedrijfsuitje “The Game” van Neverrest. Hierin komen nog veel meer aspecten terug. Namelijk een verrassende mix van verbazing, ambitieuze uitdaging en zelfs een snufje paranoia. Tijdens The Game lopen realiteit en fictie dwars door elkaar heen, en dat is wat het zo spannend maakt. De groep voelt dat ze in de gaten gehouden worden… Maar door wie? En waarom? Tijdens interactieve activiteiten zal het mysterie ontrafeld worden. Hoe beter de teams samenwerken, hoe beter de activiteiten verlopen. En dat is natuurlijk alleen maar goed voor de teambuilding.

 

Een bedrijfsuitje moet leuk zijn voor iedereen

Iedereen heeft een andere smaak. Maar dat betekent niet dat je niet iets leuks met alle collega’s kunt gaan doen! De spannende bedrijfstuitjes van Neverrest, zoals het bedrijfsuitje The Game of het teambuilding uitje Social Chaos, zijn vanuit hetzelfde idee bedacht: een bedrijfsuitje is bedoeld voor iedereen. Tijdens veel bedrijfsuitjes zie je vaak dat een deel van de groep niet helemaal mee doet. Of ze moeten wachten op andere teams, of ze hebben er geen zin in. Het is daarom de kunst om een bedrijfsuitje te ontwikkelen, dat ervoor zorgt dat iedereen meedoet en dat het leuk is voor iedereen. Hiervoor zijn verschillende ingrediënten nodig. Het uitje moet draaien om een spannend verhaal waarbij iedereen meegenomen wordt; niet alleen de meest aanwezige deelnemers. Iedereen heeft een rol en daardoor is het voor iedereen leuk.