Iedereen heeft een telefoon nodig en dus ook een bedrijf, het is dan wel de bedoeling dat je altijd bereikbaar bent. De laatste tijd zie je dat een aantal bedrijven niet meer over een vaste lijn beschikken maar enkel over een mobiele nummer, voor buitenstaanders wekt dit wantrouwen op. Een vaste lijn straalt meer professionaliteit uit. Je kan in het bezit zijn van een vaste of mobiele telefoon maar het is noodzakelijke dat je bereikbaar bent want een straat verder op biedt een bedrijf dezelfde diensten of producten als jou aan. Er zijn genoeg andere bedrijven die de wensen en behoeften van de klant kunnen voldoen en daarom moet je als bedrijf altijd bereikbaar zijn om die ene kans van iedere potentiele klant te pakken. Het komt regelmatig voor dat er een vergadering plaats vindt, het nadeel hiervan is dat je inkomende oproepen niet kunt beantwoorden. Als buitendienst zoals een accountmanager ben je bijna altijd op bezoek bij een klant, het spreekt voor zich dat je op dat moment niet de oproep kan beantwoorden. Een telefoonservice is een manier om dit probleem te verhelpen. Zij zijn verantwoordelijk voor de telefoonopname van de inkomende oproepen van een bedrijf. Als je in dienst bent van een bedrijf kan je niet gestoord worden en daarnaast raak je de bestaande of potentiele klanten niet kwijt. In de huidige tijd verwacht men dat je altijd bereikbaar bent, vroeger kon een bedrijf de eis stellen en nu is dat andersom. Je telefoon uitbesteden aan een telefoonservice is geen slecht idee. Het uitbesteden kent enkele voordelen, je hoeft geen receptioniste of telefoniste aan te nemen en verder komen de werkzaamheden niet in gevaar want onbewust gaat het aannemen van de telefoon veel tijd kosten. De kosten die een telefoonservice daarvoor verrekent hangt af van de doorverwezen oproepen. Bij het uitbesteden kan je zelf op ieder moment de telefoon opnemen alleen wanneer dit niet uitkomt wordt dit beantwoordt door een telefoonservice. |
http://www.antwoordservice-telefoonservice.nl |